
Huldiging Kees Bos
5 november 2023 om 11:25 OverigKees Bos 75 jaar lid van harmonie Kunst & Genoegen Maartensdijk
advertentie
MAARTENSDIJK Op de repetitieavond van vrijdag 3 november is Kees Bos door René Wilson, de waarnemend voorzitter gehuldigd voor zijn 75-jarig lidmaatschap bij Kunst & Genoegen. Kees speelt nog steeds met enthousiasme mee binnen het orkest van Kunst & Genoegen.
Kees heeft daarnaast jarenlang op trompet en later de Euphonium gespeeld bij Egerländerkapel “de Alpen Spitzen” in de Bilt.
René overhandigd een bos bloemen en sluit af met: “Kees, We hopen dat je nog jarenlang met plezier en in goede gezondheid mee kan spelen in ons orkest”.














