Kees Bos in het zonnetje gezet
Kees Bos in het zonnetje gezet Aangeleverd

Huldiging Kees Bos

5 november 2023 om 11:25 Overig

Kees Bos 75 jaar lid van harmonie Kunst & Genoegen Maartensdijk

advertentie

MAARTENSDIJK Op de repetitieavond van vrijdag 3 november is Kees Bos door René Wilson, de waarnemend voorzitter gehuldigd voor zijn 75-jarig lidmaatschap bij Kunst & Genoegen. Kees speelt nog steeds met enthousiasme mee binnen het orkest van Kunst & Genoegen.

Kees heeft daarnaast jarenlang op trompet en later de Euphonium gespeeld bij Egerländerkapel “de Alpen Spitzen” in de Bilt.

René overhandigd een bos bloemen en sluit af met: “Kees, We hopen dat je nog jarenlang met plezier en in goede gezondheid mee kan spelen in ons orkest”.

Afbeelding