Weg bord.
Weg bord. foto Gert de Lange

Dat wil ik effe kwijt...

1 augustus 2025 om 10:00 Overig
advertentie

In de Vierklank van woensdag jl. een (terechte) wanklank over het recente snoeien in opdracht van de gemeente De Bilt. In het Van Boetselaerpark waren niet alleen dezelfde soort afgerukte takken te zien maar ook een mede afgerukt informatie bord vwb de Duiventil. Daar zal de baas niet blij mee zijn, want dat zal een flink deel van de winst van deze opdracht kosten ! Spijtig dat dit niet een klein beetje zorgvuldiger gebeurd..

Gert J. de Lange

Snoeien is een vak.