
de biltse racreatie tennisweek gaat binnenkort van start
16 juli 2022 om 13:24 Overig Deel je nieuwsadvertentie
Na enkele jaren uitstel i.v.m. Coronaperikelen, kan deze zomer wél weer de gezellige Biltse Recreatie Tennisweek voor de 26e keer plaatsvinden. Dit evenement wordt gezamenlijk georganiseerd op de parken van de Biltse/Bilthovense tennisverenigingen FAK, Helios, Meijenhagen, Toss en WVT.
Leden vanaf 18 jaar van alle tennisverenigingen in de gemeente De Bilt worden van harte uitgenodigd zich hiervoor in te schrijven via Toernooi.nl, toernooi “BRT 2022”








