
Viering en herdenking Keti Koti
26 juni 2026 om 14:00 OverigOp 1 juli viert de gemeente De Bilt in de Mathildezaal van het gemeentehuis in Bilthoven de afschaffing van de slavernij en herdenkt men het nationale slavernijverleden. Ook in de gemeente De Bilt wordt hierbij stil gestaan tijdens Keti Koti.
advertentie
Zangeres Denise Jannah en gitarist Wolf Martini verzorgen op Jagtlust een optreden en er is een toespraak van burgemeester Maarten Haverkamp. Daarnaast zijn er voordrachten, een live gesprek met twee betrokken inwoners en aan het eind van de bijeenkomst wordt de Keti Koti-vlag gestreken. De avond eindigt met een feestelijke borrel.
Belangstellenden zijn van harte welkom vanaf 19.00 uur. Naar verwachting eindigt de bijeenkomst rond 21.30 uur













