Boom bij nacht
Boom bij nacht Ellen Kieviet

Hang je wens in de Wenskerstboom

12 december 2021 om 17:49 Activiteiten Deel je nieuws

Ook al mogen we deze Kerst niet samen komen en kunnen we de geboorte van Christus niet samen vieren, we kunnen onze Kerstwensen wél met elkaar  delen!

advertentie

Vanaf zaterdag 18 december 2021 staat er bij de Centrumkerk in Bilthoven vanaf 10.00 uur een Wenskerstboom. Deze boom is ontstaan vanuit de Oecumenische gedachte en is daarmee een initiatief van de Onze Lieve Vrouwekerk (OLV) en de Centrumkerk.

Bij deze boom staat tot/met vrijdag 24 december, dagelijks van 10.00 tot 16.00 uur, een schrijftafel met kaartjes, stiften en kerstballen, waar de kaartjes in kunnen.

Iedereen is welkom

1 - Bedenk een wens (in het algemeen, voor iemand in het bijzonder, alles kan en mag)

2 - Schrijf (jo)uw wens op één van de ronde kaartjes die klaarliggen op de schrijftafel

3 - Klaar met schrijven? Doe het kaartje in één van de kerstballen

4 - Deel (jo)uw wens door de kerstbal mét wens in de Wenskerstboom te hangen

Zo kunnen we weliswaar niet met velen samen, maar wel met elkaar iets doen door onze wensen te delen en toch even iets van elkaar zien.

Van plan om een frisse neus te gaan halen? Breng een bezoek aan de Wenskerstboom en lees wat dorpsgenoten met (jo)u willen delen tijdens deze bijzondere Kerst van 2021.

Boom met naambord