
Intiem concert
24 januari 2018 om 09:02 Algemeenadvertentie
De Bilt - Afgelopen vrijdag 19 januari gaf het vrouwelijk a capella-trio Bel AMI in het Weeshuis van de Kunst een intiem nieuwjaarsconcert. Ter ere van het driejarig jubileum van het Weeshuis zijn veel leuke activiteiten georganiseerd. Er werd tijdens dit nieuwjaarsconcert van BEL AMI een inzameling gehouden voor de Prinses Maxima Manege. Deze manege is een erkend hippisch therapeutisch centrum voor mensen met en zonder beperkingen.
FOTO: Hans Lebbe







