
Hrfstwnd-concert KBH
25 december 2016 om 15:11 Algemeenadvertentie
In het mooie Stadstheater in Arnhem gaven de Koninklijke Harmonie Oosterbeek en de Koninklijke Biltse Harmonie een dubbelconcert in de serie ‘hrfstwnd’. Voor de pauze speelde het symfonisch blaasorkest van KHO en na de pauze was het Groot Harmonieorkest van de KBH aan de beurt. (Nynke Brouwer)












