
Donatie aan Dierenweide
6 januari 2023 om 17:00 Algemeendoor Kees Diepeveen
advertentie
Bewoners van de straten Bereklauw, Wolfsmelk en Hondsdraf in Maartensdijk hebben een donatie gedaan aan de stichting Dierenweide Maartensdijk. Dit geld was over na de aankoop van een kerstboom, die gezamenlijk door de bewoners was aangeschaft.
De wijkbewoners gingen akkoord met het voorstel van Suzan Hoorman om dit aan de Dierenweide te schenken. Penningmeester Rob Alderhout van de Dierenweide nam het bedrag van haar in ontvangst. Het bedrag zal gebruikt worden voor het verder verbeteren van de dierenweide. Initiatiefneemster Linda van Barneveld, die de kerstboom heeft aangeschaft namens de bewoners, was helaas afwezig.












