Afbeelding

Verwendag voor oudere wijkbewoners

19 juli 2023 om 15:00 Algemeen

Katrin Sturhan en Annemarie Boom (actieve leden van Wijkvereniging Noord-Oost De Bilt) organiseren op zaterdag 22 juli in de huiskamer in De Rinnebeek van 11.00 tot 14.00 uur een verwendag - met veel gezelligheid en aandacht voor elkaar - speciaal voor oudere wijkbewoners. De huiskamer is een initiatief van de wijkvereniging en Silverein, de zorginstelling waar De Rinnebeek onder valt.

advertentie

Het programma voorziet in gezellige gesprekken, koffie en thee met iets lekkers erbij, een zomerse lunch, live muziek met accordeon, handmassages met heerlijk geurende oliën en de mogelijkheid om je nagels mooi te laten lakken in moderne kleuren. 

Rinnebeek ligt midden in de wijk Noord-Oost De Bilt. Voor bewoners en wjjkgenoten is het leuk om met elkaar in contact te komen. Het bijzondere van deze verwendag is dat de organisatie geheel in handen is van vrijwilligers met een zorgachtergrond die samen optrekken met de professionals van De Rinnebeek om er een hartverwarmende en mooie dag van maken voor oudere wijkbewoners. Annemarie en Katrin bedachten het concept, inmiddels helpt een aantal vrijwilligers mee om er een succes van te maken. De firma Westeneng verzorgt het fruit en de sapjes. 

Zin om ook te gaan? Aanmelden kan via telefoonnummer 06 24643191 of per e-mail info@noordoostdebilt.nl. Mensen die niet zelfstandig kunnen komen, worden opgehaald en weer thuisgebracht. Deelname is gratis, al is een vrijwillige bijdrage voor koffie/thee en het lekkers welkom.         (Willemien Veldman-Marsman)