
Vier jubilarissen bij DOS
15 juni 2026 om 08:49Tijdens de Algemene Ledenvergadering van korfbalvereniging DOS werden Mathijs de Rooij (25 jaar lid) en Gonnie de Rooij - van Keulen voor 50 jaar lidmaatschap gehuldigd.
advertentie
Mathijs is niet alleen speler, maar ook actief in de Clubhuiscommissie en als jeugdtrainer. Gonnie heeft zich langdurig ingezet als lid van het bestuur en de jeugdcommissie.
Twee andere jubilarissen (Niels Boere en Kees Wijnen) konden helaas niet aanwezig zijn.