Samen voor De Bilt Match One Minute Videomaking
Samen voor De Bilt Match One Minute Videomaking Foto: Hans Lebbe

De Totem toont maatschappelijke betrokkenheid

Algemeen Zakelijk

Twee middagen duurde de workshop OneMinuteVideo van communicatiebureau De Totem. Deelnemers leerden daar alle ins en outs over filmen met de smartphone en monteren met een app.

Workshopleiders Fetsje Luimstra en Arthur Nooter namen de cursisten op boeiende wijze mee in de wereld van het beeld. Centraal stond de vraag hoe je je boodschap krachtig overbrengt in een kort filmpje. Deelnemende organisaties aan de workshop waren Zorgboerderij Griftenstein en Zorg, Bijen & Bedrijf, Stichting Eet Mee!, Reinaerde, Culture at Work en Samen voor de Bilt.

Betrokkenheid
De afspraak tussen De Totem en genoemde maatschappelijke organisaties, werd gemaakt tijdens de beursvloer van Gemeente De Bilt van november jl. Bij deze beursvloer handelden bedrijven en maatschappelijke organisaties in materialen, middelen en kennis en kunde. Zonder inzet van geld als ruilmiddel. De beursvloer leverde 82 matches op met een maatschappelijke waarde van 189.365 euro.