Ted van der Ham kent het effect van lokaal adverteren.
Ted van der Ham kent het effect van lokaal adverteren.

Bedrijvengids groeit gestaag

Algemeen Zakelijk

Sinds mei 2015 draait de site van De Vierklank onder een compleet nieuw format. Het lokale nieuws is daarmee toegankelijker geworden. De stijging van het aantal bezoekers staaft die bewering. Ook facebook is niet meer weg te denken uit de digitale berichtgeving en de recente toevoeging van filmpjes maken de site populairder dan ooit.

Dorpsbistro Naast de Buren is deelnemer van het eerste uur aan de online bedrijvengids. Eigenaar Ted van der Ham: 'Als vaste adverteerder van De Vierklank vind ik het belangrijk ook in dit lokale online medium te vinden te zijn en me daar te kunnen profileren. Naast een vermelding in de bedrijvengids zijn we ook met een banner vertegenwoordigd op de site. De Vierklank biedt tegen relatief lage kosten een prima mogelijkheid om je lokaal te presenteren. We kunnen het effect daarvan meten en zijn er reuze blij mee.