
SVM Meiden kampioen
23 juni 2026 om 14:00 OverigHet meidenteam MO15-1 van het Maartensdijkse SVM werd kampioen door ook de laatste (thuis-)wedstrijd op 6 juni te winnen.
advertentie
De talrijke toeschouwers zagen een op alle fronten beter SVM verdiend met 6-0 winnen. De hele competitie is er hard gewerkt voor dit resultaat en met succes en natuurlijk promotie.
Zowel de speelsters als hun begeleiding leverden daarmee een topprestatie.













